blaag!

donderdag 29 augustus 2013

Haken: Ajour ribble deken

Tijdens onze vakantie in Denemarken en Zweden startte ik een nieuw haakproject. 's Avonds voor onze camperbus, of onderweg naar de volgende camping haakte ik een nieuw dekentje (Formaat is perfect voor een wieg of wandelwagen)

Het patroon voor deze Ajour ribble deken haalde ik van de blog van Haken en meer en ik koos mijn eigen kleurencombinatie door bollen garen die ik nog had liggen te combineren.
Ik koos voor 1 rij wit en twee rijen kleur.

Het dekentje is nog niet af, maar de start is gemaakt. Hieronder vast de eerste foto, zodra de deken af is plaats ik nieuwe foto's!

Het is een heerlijk patroon om in de vakantie te doen: bijna gedachteloos stokjes en lossen haken en het geeft een leuk effect!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten